Wielka Sowa

Wielka Sowa jest jednym ze szczytów na szlaku Korony Gór Polski. Zdobycie jej nie jest trudne, wręcz przeciwnie. Coś w sam raz na wycieczkę rodzinną.

Wielka Sowa to bardzo dobry pomysł. U nas padł on bardzo spontanicznie. Mieszkałem wtedy w Wałbrzychu, więc dość niedaleko. Nie pamiętam kto wpadł na pomysł. Chyba Alicja.

Na wyjazd pojechaliśmy w dość ciekawym przedziale wiekowym. Różnica od najmłodszych do najstarszych wynosiła chyba z 50 lat. Dogadywaliśmy się świetnie, chociaż podzieliliśmy się na dwie grupy. Szybszych i wolniejszych.

Wielka Sowa

Z Karoliną dość często się widzieliśmy, ze względu na przygotowywaną dla niej stronę koralove.pl. Więc wybiliśmy do przodu.

Widoki były piękne. Takie zimne, nostalgiczne. Ach!

W końcu doszliśmy na górę. Weszliśmy na wieżę, gdzie mówiąc kolokwialnie: pizgało wiatrem.

Wielka Sowa

Chmury były piękne. Żałuję, że zaprzepaściłem wszystkie zdjęcia z tego dnia i pozostały tylko czarno-białe.

Po zejściu z wieży zeszła się reszta grupy. Usiedliśmy w budce i piliśmy… alkohol. Znów. Piękny widok.

Dyskusja

Zapraszam do komentowania. Pamiętaj, aby nie obrażać innych.

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.