Wielka Sowa

Wielka Sowa jest jednym ze szczytów na szlaku Korony Gór Polski. Zdobycie jej nie jest trudne, wręcz przeciwnie. Coś w sam raz na wycieczkę rodzinną.

Wielka Sowa to bardzo dobry pomysł. U nas padł on bardzo spontanicznie. Mieszkałem wtedy w Wałbrzychu, więc dość niedaleko. Nie pamiętam kto wpadł na pomysł. Chyba Alicja.

Na wyjazd pojechaliśmy w dość ciekawym przedziale wiekowym. Różnica od najmłodszych do najstarszych wynosiła chyba z 50 lat. Dogadywaliśmy się świetnie, chociaż podzieliliśmy się na dwie grupy. Szybszych i wolniejszych.

Wielka Sowa

Z Karoliną dość często się widzieliśmy, ze względu na przygotowywaną dla niej stronę koralove.pl. Więc wybiliśmy do przodu.

Widoki były piękne. Takie zimne, nostalgiczne. Ach!

W końcu doszliśmy na górę. Weszliśmy na wieżę, gdzie mówiąc kolokwialnie: pizgało wiatrem.

Wielka Sowa

Chmury były piękne. Żałuję, że zaprzepaściłem wszystkie zdjęcia z tego dnia i pozostały tylko czarno-białe.

Po zejściu z wieży zeszła się reszta grupy. Usiedliśmy w budce i piliśmy… alkohol. Znów. Piękny widok.

Dyskusja

Zapraszam do komentowania. Pamiętaj, aby nie obrażać innych.